sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Fuck !

Fuck.Luni dau teza la romana...Iata unul dintre momentele in care mi-as dori sa ma inchid in visele mele,in care pot trai in lumea mea micuta .Bineinteles ca nu este perfecta.Pentru ca nimic nu este perfect,dar totusi este o lume mult mai buna. Este ceva magic si irealizabil.Majoritatea lucrurilor pe care ni le imaginam,de obicei sunt irealizabile.
          `Cel mai bun exemplu ar fi : Acum ceva timp,voriam sa calaresc un cal maro,patat.Cu pete albe si mari.De un alb imaculat.Imi maginal acel cal zilnic,si speram ca intr-o zi voi ajunge sa-i managai petele.Ei bine...nu am calarit un cal maro patat...ci un cal alb,simplu si frumos. Trebuie sa recunosc ca,unele lucruri pe care mi le imaginez,pot deveni reale. Dar pana al urma,la ce ar mai fi buna imaginatia daca te-ai gandi la ceva si ti-ai face o imagine in minte,iar acel lucru brusc ar parea.Asa pur si simplu,am fi goi pe dinuntru,fara viata.Dupa parerea mea,oamenii au nevoie de imaginatie,pentru a putea privi viata altfel,pentru a trece granita dintre realitate si fictiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu