vineri, 25 noiembrie 2011

Sa va fac sa intelegeti...

Cred ca majoritatea stiu cum este sa ai o viata stupida si fara multe chestii interesante care sa se intample. Uneori cand ma uit la alte persoane,si vad cat de interesanta si palpitanta e viata lor mi se face pur si simplu mila de a mea. Pur si simplu. Nu prea fac chestii interesante. Si este estul de plictisitor.Dar bineinteles ca nu este asa mereu.Poate ca viata mea este plictisitoare...dar si cand se intampla ceva interesant...acel lucru este ceva itr'adevar interesant . Am realizat ca atunci cand imi imaginez ceva cu siguranta este ceva stupid. Multi spun ca am o imaginatie bogata....iar mie chair imi place sa o flosesc pentru lucrui stupide....Poate ca o sa vi se para ciudat..pentru ca si mie mi se pare.Dar asta sunt eu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu